星期一, 10月 13, 2008

Day 7 (4/10/2008)

今日在台灣最後一天,唔可以再錯過台灣的早餐,揀來揀去,最終勤勤選了飯糰同米漿(味道似芝麻),我就始終揀番My favourite MOS :P

之後先去書局街買書、再買手信。

由於天氣好熱,估唔到離開台北前仲有機會俾我地試到奶冰。好食,又唔太甜,有粟米,我最鍾意 :P
仲有少少時間,去Starbucks坐一會先

好啦,搭1400飛狗到機場去。Check-in 完,去搵野食醫肚。

有拉麵 大包

到候機室,竟然有個好靚的地方影相

終於結束7天台北開心之旅,而我亦都完成左suppose假期完畢前的assignment :P

2 則留言:

匿名 說...

手信手信~~ XD

Kenny Ho 說...

琛琛辛苦妳啦 :D
一個好開心的旅加上妳好有心機的日誌變得更完滿! :)

孫女我都冇咩野買,冇手信啊
睇多d相啦 :P