星期一, 10月 06, 2008

Day 2 (29/09/2008)

今早醒來風勢已減弱不少。不過仍然留在酒店內較為安全,先到餐廳享用早餐。食物種類相當豐富,我喝了熱豆漿,好暖胃啊:) 又試了台式早餐 。

勤勤也吃了不少,係咪好滿足呢?

等待酒店shuttle bus其間,當然不會放過在酒店周圍留影的機會啦:D


好有渡假感覺,呢張相好似key勤勤嗰樣落去咁,搞笑:)


落返山,到萬事達(Wonstar)酒店。原來酒店就在西門町旁,非常方便。由於14:00才可check in,放下行李寄存,先吃鴨肉扁做午餐。幸好來快一步,之後人開始多起來 了。

睇吓勤勤嗰樣就知有幾肚餓啦!麵比米粉好吃,好啦,我地開餐啦:P


鴨肉扁係頭盤,main course終於出場,登登登登~胡椒餅正式出場。
hum..熱辣辣,好有胡椒味:)

跟住去左逛書店,仲帶左隻Pooh Pooh返香港添:) 買完書梗係要坐低休息吓啦。呢間係勤勤極力推介必定要去的cafe shop,圖中成塊面咁大的就係latte,我點了mocha。



唔好俾勤勤的表情呃倒,杯咖啡唔熱架!食物賣相值8分,但味道指數得4分,唔合格呀!有少少失望

休息夠了,到下一個景點啦~故事博物館
我們一起上堂聽書

勤勤想試吓擦鞋喎,點呀?乾唔乾淨?
頭上的燈籠好靚呀
勤勤去左派出所幫手

離開故事博物館後玩左射籃球啦、夾公仔...呃人架,都夾唔到,激死!

去左爭鮮食迴轉壽司,俾想像中差。又失望多一次。再到地下街閒逛,最後趕及在阿宗麵線未關門時買了外賣回酒店吃,仲有不錯的燒臭豆腐。飽飽啦:)

今日的收穫好豐富,估唔到逛書店都買到公仔,哈哈!!

呢張是我其中一張最鍾意的相

2 則留言:

Kenny Ho 說...

春天酒店真係好舒服!!

jklkjfdasdf 說...

argh...so sweet!