星期三, 10月 08, 2008

Day 5 (2/10/2008) - Part 1

今天的行程相當緊密。一早醒來,原打算坐8:38台鐵去瑞芳,點知班車取消左,唔緊要啦,咪等下一班囉,等我慢慢品嚐吓手上的Bagel 先 :)

好食,麵包煙煙韌韌,配腿蛋暖笠笠 :)

好啦,車來到了,原來有編位置架,我地坐11號車廂,影番張相留念先

Aiya! 原來下一架到十分的車要11:00多才到站,要在瑞芳呆等lu。

我地逛呀逛,抱住「有的係時間,最鍾意混吉」的心態,連超級市場<頂好>都逛過了,最後到QK Cafe休息吓。好不容易終於上到火車,向十分出發!

到啦到啦,落車第一時間緊係影相啦 :)

我地的平衡力都唔錯架。

我地仲互相寄明信片俾對方添,勤勤寫得好快,一下子就寫完啦,佢仲話「思緒如潮湧」呵呵:D

係木製的名信片嚟架,呢張係勤勤揀俾我

呢張係我寄俾勤勤,唔知幾時會收到呢,好期待啊 :)
路軌兩旁係住宅嚟架 ,咁火車經過的時候,咪好嘈囉?!

沿途的風景都好靚架,似唔似去左日本呢?

後面條吊橋,我地一陣會經過

睇吓幾快,唔駛一秒鐘,到左.... :D
勤勤終於征服左...條橋啦,幾威風 :)

沿途的景色真係好靚架,俾我放多幾張啦 :P

後面都係火車軌嚟架

沿途一個人都冇,鍾意點影都得 :)

睇吓呢兩張相影得幾靚,勤勤的Pose唔錯 :)

瀑布好壯觀!

行到悶悶地,好在預先買左個花生包醫肚,個包出奇地好食。

原本以為14:09可搭火車回瑞芳,怎料要等到15:32。唉呀!唉呀! 突然覺得時間太多,點算?!
唯有搵地方醫肚啦。走入一間鋪頭,估唔到食物比度小月、永康牛肉麵好吃得多。

勤勤手上正是老板娘推介的炸醬麵,D麵好爽口,唔油架

另外仲點了炸雞卷、豬紅同菜,D菜淋上魯肉汁,好味 :)

呢張相似唔似走入左另一個世界呢,好詭異 :P

2 則留言:

Kenny Ho 說...

我同琛琛都收到木post card啦
唔唔, 快d諗下下次去邊先 :)

cam~i 說...

好呀好呀!好想快d再去旅行!
諗起都開心:P