星期二, 10月 07, 2008

Day 3 (30/09/2008)

今天是歷史一天遊。
09:30在酒店吃早餐,唔...勤勤和我都決定後幾天的早餐有別的更好選擇。心中早已鎖定隔離24小時Mos Burger,諗起都開心:)

第一站去總統府,沿途經過麵包店,梗係入去幫襯吓啦。我揀左橘子muffin,勤勤就要了吞拿魚酥。
得悉總統府只向外開放到12:00,而11:30截止登記的消息,我倆都大叫好彩。仲有職員沿途講解,難得...千載難逢...仲有乜野更好的形容詞呢!?

你睇吓勤勤嗰樣幾精神:D

接著步行到中正紀代堂,我們仲寄明信片返屋企添。話時話,唔知幾時會收到呢?

好啦,個肚餓到打鼓啦,快d去醫肚先。行呀行,搵呀搵,終於找到永康牛肉麵。點了粉蒸排骨、清湯及紅燒筋腩麵。我個人認為冇咩特別囉,當中亦有好多香港人拿著旅遊書慕名而來,唔知佢地有冇些被騙的感覺呢?!

好彩之後有個朱古力磨菇補數,哈哈,開心返晒 :)


勤勤話一定要影相留為紀念

順道去勤勤住過的民宿留影

好啦,係時候去下一站故宮,否則趕唔切啦。
終於俾勤勤睇到大白菜同扣肉的真身,原來故宮博物館內仲有好多印仔給架,好彩之前聽勤勤話買左本簿仔,否則少左好多樂趣 :p


跟住搭的士去美麗華商場,坐摩天輪之前先去吃點東西,休息吓。

呢度似唔似去左泰國的shopping mall呢?!
間餐廳環境唔錯,食住少少嘢先,因為一陣會去士林夜市吃過飽 :)

下面係水黎架,仲用沙砌成圖案,好得意啊 :)


最後一站係士林夜市,睇吓d嘢食幾好味 ,有魯肉飯、蚵仔煎同豬骨燉湯
呢支係傳聞中的燒粟米,燒到黑炭咁,食落去似燒魷魚的味道,好笑 :D

沒有留言: