星期三, 10月 08, 2008

Day 4 (1/10/2008)

今日陽光好好,終於可以戴勤勤送的太陽眼鏡啦 :)

第一個行程當然係幫襯MOS Burger啦。點餐後,我們上二樓坐靠窗位置。
環境好舒適,遠離人來人住的香港,如果成日可以同勤勤咁悠閒地歎早餐,人生就實在太美好不過了:P

講番D嘢食先...呢個係我點的蕃茄芝士蛋包,嘩! 你睇吓個賣相幾靚,真係好好好好食呀 :)

勤勤點了火腿蛋包同可樂餅,我都試過,可樂餅裡面full of 薯仔,啱晒勤勤啦 :)

好啦,食飽飽,出發去坐貓空纜車。

坐左足足成個鐘頭纜車,都只係每人NT 50,抵!!

去搵個地方飲茶休息吓先

咦! 呃人架,行左好遠都搵唔到邀月茶坊。最後折返之前經過的貓空巷休息。

休息夠啦,諗住搭貓空回程。點知,纜車停止服務。到15:30才有專車截我們下山。

事後才知道由於土石流(唔知同前幾天打風有冇關係呢?!),貓空將停駛1個月。

勤勤! 我地不得不承認:「我地真係好好彩啊!」:D

落山後急不及待去度小月醫肚,沒有想像般好吃

紅豆湯粉圓煙煙韌韌,味道都ok架,豆腐花就硬左D。其實兩個人"share"一碗已足夠 :)

去到誠品旗艦店,我已經好攰啦。本來打算到101看夜景,其實我就快支持唔住啦。勤勤建議遲些再去。他先陪我回酒店休息,然後他再買東西回來吃。實在太體貼啦,哈哈!

他買了老天祿鴨舌、香香雞、KFC新出的三文魚包,仲有我最鍾意MOS出品的粟米湯,還有香港冇的紅豆白肉批。要勤勤為我東奔西跑,我都好過意唔去,亦好感動。勤勤,你對我真好啊 :P

沒有留言: