星期六, 10月 11, 2008

Day 5 (2/10/2008) - Part 2

向十份乘火車出來然後就去九份,原定在巴士的,不過由於時間都唔早 (出到瑞芳火車站時己經4點幾) 所以決定坐的士去。原來由瑞芳去九份的車費係定價的,唔怕司機收多 :D

上到九份又係下雨天,我第三次去九份都係落雨的,本來想同琛琛一齊遊覽陽光下的九份...要等下次啦。

天陰陰的情況下影左張琛琛觀景圖 :P
落雨天濕濕的,琛琛同我都冇乜心機慢慢睇,所以行左大約一個鐘就走啦。
當然都會試下個綜合魚丸湯,好大粒的包心魚丸!
跟住就坐巴士回忠孝復興站,琛琛同我都訓左...實在坐車訓覺好舒服 :P
返到忠孝復興站大約6點半到,本來定左呢日回程後去鼎泰豐食小籠包,不過呢個時間會好多人,都係第二日先去啦。
所以向復興站的SOGO逛一會就回西門町。
我尋晚買外賣晚餐時見到一間石頭飯專門店,就提議去試下。

不過去到西門町時呢個睇真d呢間專門店又細,又冇sample睇下,冇乜信心,都係唔食啦。
跟住行下行下,見到和民,諗住試下台灣的和民分店。
點知上到去見到一間我地之前睇過好想食的咖哩店!

就係呢間 "魔法咖哩"啦!
我點了人氣咖哩牛肉飯,琛琛就食左露荀起司排骨飯 :D
呢間的咖哩原來唔係日式的,即係話會辣架!
個餐牌寫明"咖哩唔辣唔好食" :P
好彩佢地可以加cream落d咖哩汁等咖哩冇咁辣。
好食到琛琛要帶佢個筷子套向手腕 :D

食飽飽,慢慢行返酒店,一開門發現 PoohPooh等我地門 :)

2 則留言:

cam~i 說...

勤勤,你miss左我地由十分返回瑞芳之後,好似survivor / amazing race 咁一馬當先走出火車站,然後跳上的士的一幕。諗起都搞笑 :)

另外,我想補充吓,咖喱嗰一餐晚餐算是我在台灣最驚喜的一餐之一。勤勤好細心,同waiter講話我唔食辣,D咖喱果然唔辣,好好味。原來白飯同咖喱汁可任添,埋單連加一都係NT$517,好抵!諗起都好想食 :)

Kenny Ho 說...

係喎, 唔記得加 survivor 的一幕!
我地一出站咁係咁走,走得好快架 :D

我最鐘意張poohpooh等門圖 :)