星期四, 9月 30, 2010

Day 6 繼續休閒日 (24/9/2010)

早餐由kankan負責到樓下買,我吃腿蛋治、豆漿,kankan吃漢堡飽、咖啡,漢堡飽出奇地好食,都只係總共NT130。在地下街逛逛,中午到新光三越 food court,點了肉骨茶麵(NT128)及鐵板(NT160),肉骨茶麵全冇肉骨茶味,怪怪的。慘啦,食完kankan同我都好眼訓添 :D
接著,kankan帶我到中山站地下街逛書店,原來真係好好好好遠架。之後返回台北車站附近走走。晚上到師大夜市,好多學生哥己經聚集,D野食都幾特別,我地先買了生煎飽吃(NT30),要先排隊買飛,再等跳字板show number,點知係呃人架,你一日唔俾張飛佢,你永遠都唔會叫你個號碼,激死!! 之後吃了燒腸仔燒雞脾甜不辣(NT30),好味。另外重頭戲係卥水配搭(NT130),會幫你加熱,雖然要等20分鐘,但好味,吃到飽飽 :)

沒有留言: