星期三, 9月 29, 2010

Day 4 揀相(22/9/2010)

早餐吃my favourite MOS Burger NT130,午餐在八方雲集醫肚NT115,約了1pm睇相,total影了400,1st round cut走200,歷時6個鐘,原來台灣是正日放假,當晚法巨Boss Lee一班人在馬路邊燒野食,仲俾左少少我地食添:) 其間Boss Lee都有游說我地買多d,話additional50~60有discount,當時我地已經cut剩60~70張,要我地重申再揀返多D感覺上仲難過cut, HAHA
揀相其間真是一個折磨,初看真係不知cut 邊張好,好彩有四大「娘」野:無聊琴、核突紗、污槽熊同x居瓣的幫助,最後cut剩50,搞掂!
晚餐到士林夜市,吃了魯肉飯NT20 炒米粉NT30 木瓜奶NT50 魷魚焿NT60 十全排骨湯NT70 炒青菜NT40
吃到很飽,回酒店前kankan還要買楊桃冰飲,實在太誇張喇!!!

沒有留言: