星期三, 9月 29, 2010

Day 5 休閒日 (23/9/2010)

休閒日子正式開始,由於準備吃自助火鍋,早餐不敢吃太飽,先去書局街買書,原來墊腳石並不是最抵的書店喇,我地走遍咁多間書店,總結三民書店係最抵,一般正價書都有9折。今次我地買左好多書,除了幫朋友買之外,kankan買了看懂經濟第一本書...(我剩係記得這本:D) 我就有蝸居、為何而生為何而活、瑜伽物語、跟誰都能聊不停
12:30到馬辣火鍋盡情咁吃,有美國頂級牛,雪降牛、羊、手打蝦膠、花枝膠,都好好味。另外,有好多海鮮,帶子、蟹、魚....甜品生果、支裝汽水、配料任攞、Haagen Dazs & Movenpick各有8款,埋單都係NT399+10%/person,超抵!!
吃飽飽之後再到Mirada掃美麗日記NT634。然後回東龍取回行李到住宅管家去。先到一橦building check-in,然後到另一building頂樓。但電梯只到15樓,要自行上一層樓到16樓,拖著行李都幾辛苦架。
settle down後出街逛逛,亂打亂撞見到義美蛋榚,買來當手信。又行了地下街買了NT150布鞋。晚餐在忠孝敦化附近小店吃,點了魯肉飯、米粉湯、油豆腐同豬皮NT130。再到24小時誠品店逛,11pm才離去。難得咁夜才回酒店,值得記錄下來懷念一下 :D

1 則留言:

Kenny Ho 說...

haha, 好難得去到咁夜, 因為黃昏睡左一陣嘛:)