星期三, 9月 29, 2010

Day 2 Fitting (20/9/2010)

朝早KanKan話想試一試東龍個早餐,跟上次同屋企人一樣,火腿煎蛋,咖啡/茶,感覺意猶未盡。再去M記買個bagel配果占NT49。由於book左2pm試衫,先去小六蘭州拉麵吃NT230,去7-11買了好吃的花生包+drinks (NT50)

到達法巨之後,試衫過程總算順利。先帶我們到兩間放滿晚裝的房揀衫,覺得合適的話可拉開拉鍊一陣慢慢試。相比monalisa唔俾你即場揀好好多。試衫的姐姐會將你揀的色係分類。逐一幫你試。我地揀左粉紅、粉藍同鮮黃色。其間楊sir剛巧在場,帶我們看他的相,並提議婚紗最好揀些輕盈d,短裙感覺也不錯。

6pm離開,由於未肚餓,先去Q-Square買左pop corn NT210,地下街買左本按摩書,超值價NT99,再到Mirada掃貨NT956。最後於西門町大排擋買了排骨飯+炒菜 NT135,關東煮 NT90,飽飽!!

P.S. 朝早天晴,風還好大,到傍晚下起雨來,有些擔心明天的天氣

沒有留言: