星期六, 10月 16, 2004

Last Order

今天是以新旅團領袖的身份帶特別團集會,可能是因為第一次的關係,過程比較亂...希望下次會有改善。Shirley問我, 會唔會做夠半年要走時唔捨得d細路,我唔知呀,我冇左想像將來的想像力。 =.="

之後夜晚入左沙田聽鼓樂。聽之前一家人食飯,然後行去大會堂。經過幾間商店,突然想買件新外套,發覺放o係公司o個件藍色外套已經唔知幾時破爛了。計計下原來件外套已經著左7年! 亞爸話我長情,哈。

今 晚主動打個電話比妳,明顯上個月妳會打電話比我,今個月開始少左,我諗對妳來講係好事,因為妳開始清醒了。妳講番我同妳講的說話比我聽,真是殘忍,不過亦 係最直接有效,跟住有點用完即棄的感覺 @.@ anway, 多謝妳關心我,雖然唔係我希望的方式,但亦開心多了一個好朋友。

幾時會再上路? 路一路都行緊,不過步伐太慢。

p.s. 有個表演節目好似幾好睇: A Journey into the World of Visual Wonders / The Monkey's Paw

沒有留言: