星期日, 10月 24, 2004

Happy Brithday my Mom!

呢幾日都幾忙, 冇時間寫blog
上個星期五, 幾個friend一齊食lunch
個個都話我瘦左....雖然後來發現係束起件衫的效果
不過當然真係有瘦,我有keep住做運動嘛
目標係少於160lbs
當然再少多10lbs就perfect
(不過有排 =.=")
夜晚去左九龍灣宜家家俬, 因為有張coupon (多謝妳)
諗住買滿$1000的話可以節省$200
點知, 行左個幾鐘, 都只係細佬睇中一面鏡...
最後都空手而回

p.s. 好彩都食左個free hot dog.
p.p.s 最後離開宜家時有得攞coupon...好彩係冇free hot dog -_-!!

星期六,童軍日
下午集會, 教救傷謢理
好耐冇講過呢個topic, 好彩有個First Aid kit
一樣樣介紹都冇悶親班幼童軍

集會後開旅領袖會議
第一次o係57旅開,已經take左d野做,又開始忙啦

之後去左太子食飯, 然後飲野
(個個都飲mocha得我一個飲Latte)
雖然冇得去台灣旅行, 但係定左會去一次露營
帶人去露營就多, 幾個friend自己去就未試過
希望可以完到我心願

p.s. 全日都係頭痛加喉嚨痛,真辛苦

星期日,媽媽生日
一早起身去做運動
之後請亞媽飲茶,但係諗唔到買左野禮物
就問亞媽想要乜,咁佢話時要個公事包
等遲d教班會有用
(等我今個星期找晚去旺角買)
番家係同friend玩左一陣msn D games.
點解我咁鬼易輸架...比人話stupid Xp

夜晚出去太子食飯
點知去到新世紀,間間酒樓都有人擺酒
諗住行番出去街的酒樓..行行下去左買野
一買就買到9點半...諗起都肚餓

Happy Brithday my Mom!

p.s. 諗緊聽日去睇Ladder 49

2 則留言:

匿名 說...

你地唔去台灣喇咩?.?

Kenny Ho 說...

係我去唔到..
佢地打算12月頭
係唔係Alex?