星期五, 10月 15, 2004

開解

今日o係自己平日去開的forum o個道睇番自己出過的post..
諗唔到有D一年前講的野, 我而家睇番好似係特別為自己寫咁..

"可以試下咁諗...
你對佢好, 佢可能一時接受唔到
但係你要堅持 (當然係o係佢的接受範圍之內)
佢會明白的"

"
第一步永遠是最難的
但只要踏出這第一步, 以後的路你也能走下去"

anyway, 我係鐘意妳, 雖然妳沒有這樣的意思, 我亦明白自己的定位, 但係我還是...或只是等.
(咁大個人講咁鬼傻氣的野 -_-!!)


p.s. 今晚o係STARBUCKS 飲左杯ice Latte, 又正係幾奶, 好
滑, 好好飲

3 則留言:

Jennifer 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Jennifer 說...

我成日叫人地冷靜d睇野,但係自己都做唔到...
呢排,一樣有好多野煩擾我...一直叫自己理智d...反而愈來愈唔理智,原來要止蝕真係好難...
既然係咁,就唔好勉強自己,容許自己唔好咁清醒,隨心而行啦...

繼續為自己努力.... ^___^

Kenny Ho 說...

止蝕..
真係好難
我都係咁諗, 可必難為自己?
做我所想的