星期三, 12月 07, 2005

Appraisal

今日返工幫同事頂更
數下數下原來放左一個星期假啦
上個星期六日本來要返工, 不過開頭預備幫位朋友去帶camp所以請左兩日假
(點知一來我要去考試, 二來o個camp唔夠人報名, 所以變相真係放假休息)
加上一個星期內有兩位同事有好路數辭職
攪下攪下我變左星期五晚先開始再返工
唔係今日返去頂更的話我會放成10日!
(不過冇錢冇得去旅行 :P )

講返今日頂更
就左清左個成個星期冇乜點睇的email (放緊假都有check,不過就唔會將之分類刪除等等)
一條友一個上午不停忙著聽cs hotline, 起request, 清request
都唔好話唔忙
(難怪平時cs同事一個人on duty時會忙死)
直到下午site-in-charge返工啦, 咁先好D

之後SIC問起先記得公司要我地做 appraisal, 今日就係deadline!
差d miss左!咪即刻做
哈, 你地做 appraisal除左tick之外要唔要加返d comments咁?
比你會點寫自己?
d同事話咪跟返上年o個份加加減減
咁都起碼要有第一份呀 @@a
結果唔知自己寫左咩的情況下就叫做填好, 比左SIC
當然咁樣係未完啦, 仲要同sic加亞head一齊開個會"討論"下咁 (個正式名係 interview :x)
衰在我之後一路都係返通宵更, 點會有就到佢地正常office hour的時間
最後我都算係咁, 放休息o個日返公司開appraisal個"會"

未同亞head interview之後緊係同SIC私底下傾兩句先
所以特別放工之後都唔走, 半個鐘 office hour之後就同SIC傾下計
先講Jumbo center的問題, 再分析點解咁多同事走
然後放多次風話想轉center, 今次再講話唔轉center或者加強個工作質量的話我會"繼續"搵工 :P
最後提出個加強"工作質量"idea, 睇下反應
睇個反應, 呢個idea雖然唔一定會被接受, 不過希望到時interview提出時會令亞head反思下咁啦

休息多兩日, 就要開始12月通宵之旅 @@

沒有留言: