星期一, 12月 12, 2005

陳奕迅2006年《GET A LIFE》演唱會

12月7號開始中銀信用卡可以優先訂飛!

快d去訂飛啦!!!! 有伴的話 :D
我都係等出 CD :p

Eason真係好正
正在聽佢的歌的時候會感到好有活力, 好想跟住一齊唱

講開又講
近排幾位我愛聽的歌手都有出新碟
好似克勤的演奏廳, Eason的怎麼樣, 學友的國語版雪狼湖, 王菀之的"I love my name"
克勤隻碟, 幾位音樂大師加上現場錄音, 話要打入天碟市場云云
可惜聽左幾次仍然冇邊隻歌覺得好有印象好好聽咁
克勤唱功雖有零瑕疵之美譽, 可惜越來越機械化, 缺乏感情
亦覺得在音樂方面四種樂器同編曲唔係好夾, 有種強加入去, 可有可無的感覺
(相比起之前與香港管弦樂團合作的演唱會, 港樂.克勤 Live更為突出)
加上歌詞未能好好配合 (老實說歌詞毫無意景)
所以都冇再聽啦, 希望克勤下次再努力~~

至於國語版雪狼湖, 聽了一次後我還是喜歡以前的粵語版, 我想是因為親切感的問題罷 :P

王宛之的 I Love My Name, 聽後感覺上Ivana的唱腔有點似彭玲(亦有人認為似王菲)
同陳綺貞一樣有種少女般的清新, 係耐聽的一類吧
只是當中有一兩首好似音樂與歌聲有點格格不入
不過對一位只係推出了兩張大碟新人來說, Ivana的成長進步係令人期待
(又, 這張碟的編曲,我發覺同黃耀明的電子音樂風格相似, 如果來個crossover可能幾正~)

沒有留言: