星期一, 11月 21, 2005

ONE的第一日

今個星期又比外借到觀塘 datacenter 幫手
雖然新同事已經上班,但係Site-in-charge 走左去放假
所以早更只係我同新同事返

星期一總是多煩野的日子
先來有人收帶時, 因為我唔知, 新同事唔熟之下交少左帶
再有客打出來追新IP, 點知份新contract都係上星期尾先簽
sales都未過料比我地
後有 MRTG monitoring report 無端端死左3日冇人知, 有客complain先知有事
然後個 primary DNS server 同 secondary server sync唔到, 又出 alert
再之後就個 whatsupgold system 自己program error close左, 開番之後load個三個月前的profile出來, 跟手係咁出alert話有幾部機ping唔到, 嚇到我地以為又跳電
再再之後就有客話上個月有粒IP比人block左, 到上個星期情況更發嚴重, 全部大陸客都access唔到佢個server
再再再之後就好多客check-in, 連d access card都唔夠用

哈, 我發覺人多的時候呢, 係唔會咁多問題發生o既
硬係要得兩個人, 而呢兩個人都唔係熟D operation的野時就一浪淁一浪
只能夠講向datacenter可以發生的問題好都今日都發生晒
滿足晒我學野的目標啦 XD

希望聽日好少少~
site-in-charge你快d返啦!

沒有留言: