星期日, 11月 13, 2005

Discovery Bay

星期五番完通宵之後
發起神經坐車走左去愉景灣

點解係愉景灣?
因為好耐之前 (大約中五時)
英文補習老師係住愉景灣的
當然唔係大補習社, 而係人少少的私人補習社
亦因為人少, 所以全班同學當時都有講有笑

當時老師有一次叫左我地入愉景灣做 oral practice
就係直接同d外國人傾計
話我地係中學生, 而家做緊英語練習, 可唔可以回答我地幾條問題啊之類

個練習過程就唔記得左啦, 太耐的事
反而記得的係一班同學做完練習後, 走左去個沙灘玩
亦係唔記得玩過咩, 只係記得好開心

仲記得有幾個小鬼仔走來一齊玩
玩到黃昏, 大家決定離開
就同班小鬼仔say goodbye
當時班上有位好文靜的女生, 怕怕羞羞的, 令人(起碼有我份)好有好感
呢位女生比個小鬼仔指住我問 (我距離那女生同小鬼子都有兩三個身位咁)
唔知問乜, 好似係問 "who is he"
那女生怕羞的諗左一諗, 可能唔知點答
居然吐出一句 "boy friend" :D
(雖然佢講得細細聲, 但係我都聽到)
之後小鬼仔走開左, 我就問亞女生 "佢問妳咩呀, 做咩指指我o既?"
女生面紅的話沒事

當日的回憶, 今日回味得很
想是少年的情懷不再
一路行, 心平靜下來
愉景灣實在是個很舒服的地方
好像身處於外國小鎮
孩子們的玩樂聲
外國人三五成群的坐著喝酒談天
比起中國人, 外國人的感覺更close


有時間的就去我個相簿睇下啦
還記得, 那女生的花名叫 "何精壯"

沒有留言: