星期三, 5月 21, 2008

Time Changes

Same as usual, tired after came back home.
Dad told me Mum cooked and had dinner at 10:00.

then I realized we don't have dinner at home for long time already.
(usually have dinner at aunt home..)
Time changes..


Sit down and started by laptop, feel blank although I opened a PowerPoint preparing to work on it.
Again browsed to my blog and read some old posts.
Blog recorded my life, my feeling since 2005.
I changed a lot..
Time changes..

I am at a turning point currently, for both affection and career.
I need to catch up the changes.
I think I will have your support, actually feel having your support.
I'm in luck.
THANKS.
treasure the changes!

7 則留言:

Rau'l 說...

楊逍到此一遊也

Kenny Ho 說...

哈哈, 楊生好久不見!!!
係唔係年尾回來?

cam~i 說...

I'm searching ringtone and wanna share a song with you :)

TANK - 非你莫屬
你知道嗎
我很喜歡牽著你的手的感覺
那是什麼樣子
我好希望再來一次

懂得讓我微笑的人
再沒有誰比你有天份
輕易闖進我的心門
明天的美夢你完成

整個宇宙 浩瀚無邊的盡頭
每顆渺小星球 全都繞著你走
愛我 非你莫屬
我只願守護 由你給我的幸福
愛我 非你莫屬
也許會 笑著哭 但那人是你所以 不怕苦

懂得讓我流淚的人
給的感動一定是最深
在我心中留下傷痕
你同時點亮了星辰

整個宇宙 浩瀚無邊的盡頭
每顆渺小星球 全都繞著你走
愛我 非你莫屬
我只願守護 由你給我的幸福
愛我 非你莫屬
也許會 笑著哭 但那人是你所以 不怕苦

那麼多相遇
偏偏只和你 天造地設般產生奇蹟
我心的縫隙
我想除了你 任誰也無法填補這空虛

愛我 非你莫屬
我只願守護 由你給我的幸福
愛我 非你莫屬
也許會 笑著哭 但那人是你所以 不怕苦
那個人是你所以 不怕苦

Really a miracle, isn't it? :)

Sorry not to leave note in your blog for long time coz just avoid saying too much in your blog under a vague situation. Now changes come, just like today's weather: sunny day and no more "fog" around:P

9 June 08

Kenny Ho 說...

Yes! no uncertainly and fog anymore :)

I will learn how to sing this song :P

Unknown 說...

Just want to say congratulations to 子喵 & cam-i. 珍惜眼前人~~

匿名 說...

10:00的晚餐?對我來說就是宵夜了。
咁多轉變,希望你會好快適應!

匿名 說...

勤....恭喜!