星期二, 5月 01, 2007

還好

出左成績,還好
不過都係要放返多d時間落讀書
唔...可以的話

6 則留言:

Rau'l 說...

Need relax sometimes...

匿名 說...

Kenny, + 油ya...
我都會好努力打機,kakaka...(kidding)
得閒出來DINNER 啊
米BUSY 到,都唔記得左我係邊個-0-!!

Janice 字

匿名 說...

[sc] 望望樓上...呵呵呵呵呵呵......
(you've got a good friend)

Kenny Ho 說...

嘩, 有咁多人意左言! :D

Janice:
冇問題, 希望7月會好d, 咁就可以約食飯啊! :D

SC:
haha, 多謝你啊 ~

楊生:
幾時你都會有空回港一轉?

Rau'l 說...

都冇靚女約我返香港XD

匿名 說...

@v@ 我好想知SC 係邊個 @v@
做咩要望住我個post !!!! @v@
之後笑我= =!!!無奈ing~

Janice 字