星期五, 2月 10, 2006

靜極思動

大學畢業已經三多半了,亦好久沒翻開過書本
靜極思動,休息了那麼久我想是時候繼續努力!

目標是修讀一個Master Degree(碩士課程)
希望能多學點有關管理的知識
總不成只在前線寫program :P

希望會有點衝勁吧! XD

4 則留言:

匿名 說...

但... 你有時間讀書嗎??
IT Management / Project Management幾好讀的... 我覺得Project Management 幾有用...

Kenny Ho 說...

aires..我認唔到你係邊位 :P
時係係迫出來的
又, 有冇邊個course好介紹?

匿名 說...

我咪係你那個多年冇見的小學同學lor...^^
有乜course介紹... 香港那些都不是太有研究,但覺得MIT (Master of Information Technology) 好似好過MBA,很多MBA都要有3-5年管理經驗(不是被管,是管人的經驗)而且學費都幾貴下...
以你的background... 可以試下Data Management, IT Project Management, IT Project Management對下仲有幾個專門d的科都唔錯... 我以前讀了Project Management, Change Management, Business Process Improvement, 都是IT加Commence的Course,都不是太差的.但最終都是要你自己喜歡先得...

Kenny Ho 說...

哈! 居然有小學同學睇我個爛鬼blog :D 開心開心!
我最後決定報 HKUST 的 MscISM (Information System Management)
我決定讀個 business school 開的 Master 都係諗住學 Project Management ~ ;)