星期日, 1月 08, 2006

這幾天睡得不怎麼好
感覺上睡著的時間都在發夢
奇怪夢的內容都是一樣, 幾天發的都只有兩個夢

第一個夢時值夏季
夢中的我參加了在香港舉行的運動會 (好像是奧運會?)
忘記是甚麼比賽, 只記得地方是維港旁的水池 (或是維港變了個大水池?)
不知怎樣的, 我和十數個人站在水池內的池邊, 像是童軍集會的列隊 (唔通因為我好耐冇返集會?)
後面還排著一位小學同學 (奇怪, 點解會係佢?)
之後幹了甚麼, 忘記了
(但係在夢境中我有意識咁諗"第二次發這個夢啦" =.=)

(之後同朋友講開, 佢話根據佛洛依德的理論, 夢到水係代表同性有關 Orz)
(聽佢講完之後就冇再發到呢個夢, 嘿)

第二個夢就精彩好多, 基本上係奇/科幻式愛情故事
(由於只係記得片段,但還不能整理出一個故事, 故以列點表達)
- 我係個學者
- 地方: 科學園(?)
- 自己的枱
- 有間戲院(?)
- 我的發明 - 以摩氏密碼為原理,手提電腦樣的文字通訊器
- 女主角 (可惜唔記得咩樣)
- 外星人 / 鬼怪 (都唔知係邊種)
- 激戰 (我都有份打!)
- 風水先生 (居然唔係老鄧, 而係蘇X峰 =.=)
- 風水先生的一個預言 (一張圖)
- o個張圖: 背景係戰火連天, 有一隻外星人 / 鬼怪 生出樹枝般的手爪著了全部科學園的人, 在半空之中舞動 (呢張圖我好記得, 發完個夢一醒, 只係記得呢張圖)
- 風水先生要求激戰時的人員全部撤走, 唔係的話兩分鐘之後個預言就會成真
- 當是真係全體撤退
- 其中一隻外星人/鬼怪的屍體(?)留在戲院(或者係密室?)
- 當回復太平後(一段時間), 隻外星人/鬼怪復活! 預言發生!
- 我同女主角逃走

前晚同尋晚就係發呢個夢
個夢咁鬼刺激, 訓醒都唔覺訓過 =.=

睇下今晚會唔會繼續發呢個夢, 又或者發多幾次, 咁就可以寫返個故事出來 :x

2 則留言:

匿名 說...

試一試唔好咁迷star war好嘛...

Kenny Ho 說...

已經好耐冇睇star wars啦
Orz