星期四, 3月 10, 2005

閒來一筆

原來對上一編blog已經係1月5日的事。
話咁快又過左兩個月多少少啦。

其實人係好奇怪,唔開心的就係比好多人知自己唔開心,
越失落就越強行拉張呢個感覺,要比全世界人知自己有幾慘,
然後覺得自己好慘,更加情緒低落。
反而開心的,好少特別記低,好似開心的事冇乜好提。

去到最後,好的變得好細,壞的放得好大。

所以呢,對自己公平d,開心的事比以唔開心的事多十萬個值得紀念的好處!

p.s. 我寫呢編唔係因為我唔開心,上一編的事全部都令我開心非常,只係打緊呢編野的時候,係我番夜更等放工時好得閒而又見到好耐冇update所以先寫下野 :)

p.p.s. 我愛妳 :-*

1 則留言:

匿名 說...

我都愛你