星期日, 11月 07, 2004

Scout Rally 2004

今日係以75旅領袖的身份出席大會操~
今次的位, 真係...晒死人

發覺57旅好似都幾積弱, 參加人數唔多, 班小朋友的基本童軍制服的尊重不足...
唔, 有排教.

世界真細少, o係送幾個幼童軍去天后站時同1201旅一齊走!
哈, 大家都冇乜變呀, 個個見到都問, 阿sir, 點解走呀? 而家去左邊道做呀?
只有一位人兄見到我地就黑面....嘿

lunch係一個好休閒的意大利餐, 唔食得多, d野食好香...(好多牛油 =.=" )
但係杯Ice Latte...仲貴過星巴刻...又唔好飲

慈姑車我番屋企...
阿慈, 妳問我點解唔成功, 我都答唔到妳架...
感性的問題如果可以用理性解答的就唔係感性問題啦


之後番左屋企 , 休息左一陣又出門口...童軍晚宴
o係地鐵裡面比人望住...
係望我穿童軍制服呀? 一或我有d乜野咁吸引佢的眼光 -_-!!

去到晚會場地, 都見到幾多朋友, 同班區職員兄弟同枱食飯, 氣氛都唔錯~
不過, 食飯先係咁, 做野會唔會都可以咁??

聽日番工, 又要努力趕deadline...
6點後仲要開會... 好似都唔係太關我事
anyway, i better attend this meeting to avoid missing anything.
可唔可以唔好咁忙, 比番少少時間我回氣呢?

沒有留言: